Кабінет вчителя-дефектолога створений для розвитку та корекції порушень слухової та мовленнєвої функції, когнітивних процесів, збагачення словника, розвитку зв’язного мовлення, а також формування навчальних знань, умінь і навичок студентів із вадами слуху. Це спеціально обладнаний кабінет для проведення діагностичної, корекційно-розвивальної та консультативної роботи фахівця (сурдопедагога Ляшкової Наталії Олександрівни).
Кабінет має три функціональні зони.
І зона кабінету обладнана робочим столом та спеціальним інструментарієм для корекції слухо-мовленнєвої функції.
ІІ зона містить комп’ютерний комплекс із корекційно-розвивальною програмою «Живий звук». Це комп’ютеризовані робочі місця для проведення корекційної роботи. Кожне комп’ютерне місце обладнане ноутбуком із корекційно-розвивальною програмою «Живий звук», акустичною системою, стереогарнітурою, комплектом мікрофонів та веб-камерою.
Комп’ютер для студента забезпечує прийом та передачу інформації між студентом і дефектологом під час індивідуальних та групових занять із застосуванням мережі Інтернет.
Акустична система застосовується для прослуховування звукових сигналів, що створені програмним забезпеченням, зразків мовлення педагога та студента, а також сигналів, які передані з використанням мережі Інтернет.
Стереогарнітура застосовується для роботи зі студентом із використанням ПЗ у режимах, що мають ризик створення акустичного зворотного зв’язку, коли необхідно акустично маскувати голос студента.
Комплект мікрофонів застосовується для введення в комп’ютер звукової інформації: мовлення, вокалізації, співу.
Веб-камера використовується для введення зображення в комп’ютер.
ІІІ зона – це методична зона, яка обладнана спеціально підібраними виданнями книг, посібників, журналів та робочим місцем вчителя-дефектолога.
ГРАФІК РОБОТИ
- ПОНЕДІЛОК 14:00-17:00 (студенти 1-го курсу)
- ВІВТОРОК 14:00-17:00 (студенти 2-го курсу)
- СЕРЕДА 14:00-17:00 (студенти 3-го курсу)
- ЧЕТВЕР 14:00-17:00 (методична робота та поповнення матеріалів кабінету)
Телефон: 067 936 31 85
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |